Arek Tobiasz
| 21-11-2012, 01:17:06
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 7,87 miliona wszystkich widzów, w tym 3,0 miliona w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.
Natomiast kolejny odcinek "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 7,12 i 2,0 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,9).
"90210" (CW) obejrzało 0,78 miliona widzów, w tym 0,4 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (0,6).
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) miały 9,74 miliona widzów, w tym 3,4 miliona w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,2).
"The Mob Doctor" (FOX) zdobył odpowiednio 3,13 i 0,9 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona w porównaniu z poprzednim tygodniem (0,8).
Kolejny odcinek "Plotkary" (CW) obejrzało 0,70 miliona widzów, w tym 0,3 miliona w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (0,4).
O 21:30 "Mike i Molly" (CBS) mieli 9,24 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,0).
O 22:00 "Rewolucja" (NBC) zdobyła 7,04 miliona widzów, w tym 2,6 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Hawaii 5.0" (CBS) miało odpowiednio 8,8 i 2,2 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,1).
Natomiast "Castle" (ABC) obejrzało 10,48 miliona widzów, w tym 2,0 miliona w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,9).