Arek Tobiasz
| 14-12-2015, 21:35:47
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 13 grudnia 2015 roku.
W niedzielny wieczór o 20:00 „Madam Secretary” (CBS) zgromadziło przed telewizorami 10,24 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Simpsonowie” (Fox) mieli 6,13 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,6 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Brooklyn Nine-Nine” (Fox) obejrzało 3,8 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Głowa rodziny” (Fox) zgromadziła 3,71 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Żona idealna” (CBS) zdobyła 8,52 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał pierwszego sezonu „Blood and Oil” (ABC) miał 3,12 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Last Man on Earth” (Fox) zgromadził 3,12 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Quantico” (ABC) miało 4,51 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„CSI: Cyber” (CBS) zdobył 6,13 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.