Arek Tobiasz
| 18-11-2015, 01:49:10
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 16 listopada 2015 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Supergirl” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 7,87 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Gotham” (Fox) zdobyło 4,37 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Crazy Ex-Girlfriend” (CW) zgromadziła 1,17 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „Scorpion” (CBS) zdobył 9,08 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Raport mniejszości” (Fox) miał 1,76 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jane the Virgin” (CW) zdobyła 1,45 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Blindspot” (NBC) zdobyło 8,19 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Agenci NCIS: Los Angeles” (CBS) mieli 7,78 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Castle” (ABC) zdobyło 6,8 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.