Arek Tobiasz
| 16-11-2015, 20:20:16
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 15 listopada 2015 roku.
W niedzielny wieczór o 19:30 „Bob’s Burgers” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 2,27 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:00 „Dawno, dawno temu” (ABC) miało 4,81 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Brooklyn Nine-Nine” (Fox) obejrzało 2,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Głowa rodziny” (Fox) miała 2,87 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Madam Secretary” (CBS) zgromadziła 10,1 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona wodzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Last Man on Earth” (Fox) miał 2,83 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Quantico” (ABC) zdobyło 4,22 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Żona idealna” (CBS) zgromadziła 8,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co w ostatnim odcinku.
O 23:00 "CSI: Cyber" (CBS) miało 5,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej, co dało stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.