marek1211
| 09-11-2015, 22:18:18
„Blindspot” ma świeżo wytatuowaną datę przedłużenia do pokazania.
Ledwie dwa miesiące po swojej premierze, NBC przedłużyło nowy dramat o drugi sezon.
„Blindspot” do tej pory miało średnio 8,7 miliona widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat — czasami na równi z połączonymi wynikami rywali w swojej porze emisji, „Castle” i „Agentów NCIS: Los Angeles”. Te liczby wzrastają do odpowiednio 12,7 i 3,7 miliona widzów przy uwzględnieniu odtworzeń na DVR.
„Jesteśmy w siódmym niebie z sukcesem ‚Blindspot’, i chcemy podziękować naszym producentom i niesamowitej obsadzie za stworzenie jednego z najbardziej ciekawych seriali w telewizji” — powiedziała Jennifer Salke, prezes NBC. „Dosłownie nie możemy się doczekać, aby zobaczyć co przyniesie drugi sezon".