Arek Tobiasz
| 29-10-2015, 20:29:18
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 28 października 2015 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 7,34 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Tajemnice Laury” (NBC) miały 6,41 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Arrow” (CW) zgromadziło 2,81 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Goldbergowie” (ABC) zdobyli 6,86 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:00 „Zabójcze umysły” (CBS) zdobyły 7,67 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Chicago PD” (NBC) miało 6,05 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Nie z tego świata” (CW) zgromadziło 2,3 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Black-ish” zdobyło 6,1 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Code Black” (CBS) zdobyło 6,1 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Nashville” (ABC) miało 4,15 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.