marek1211
| 27-10-2015, 18:51:58
„Supergirl” (CBS) wzniosła się w poniedziałkowy wieczór z 12,9 milionem wszystkich widzów, w tym 3,2 milionem widzów w grupie docelowej 18-49 po „Teorii wielkiego podrywu” — tym samym ujawniając swoją sekretną tożsamość jako najlepszy jesienny debiut serialu, zarówno pod względem całkowitej widowni jak i w grupie 18-49 lat.
Dla porównania, inne jesienne serialowe debiuty obejmują:
1) „Blindspot” (NBC): 10,6 i 3,1 miliona widzów (po „the Voice”)
2) „Life in Pieces” (CBS): 11,3 i 2,6 miliona widzów (po „Teorii wielkiego podrywu”)
3) „Rosewood” (Fox): 7,5 i 2,4 miliona widzów (prowadząc do „Imperium”)
4) „Heroes Reborn” (NBC): 6,6 i 2,1 miliona widzów
5) „Quantico” (ABC): 7,9 i 1,9 miliona widzów
6) „Limitless” (CBS): 9,9 i 1,9 miliona widzów (po „Agentach NCIS”)
7) „Code Black” (CBS): 8,6 i 1,5 miliona widzów
8) „Blood & Oil” (ABC): 6,4 i 1,4 miliona widzów
9) „The Player” (NBC): 4,9 i 1,2 miliona widzów
10) „Raport mniejszości” (Fox): 3,1 i 1,1 miliona widzów