Arek Tobiasz
| 21-10-2015, 20:51:02
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 20 października 2015 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 16,87 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Grandfathered” (Fox) zdobyło 3,26 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„The Flash” (CW) zgromadził 3,47 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „The Grinder” (Fox) zgromadził 2,85 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:00 „Agenci NCIS: Nowy Orlean” zdobyli 12,84 miliony wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Agenci TARCZY” (ABC) mieli 3,84 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Scream Queens” (Fox) zdobyły 2,66 miliony wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„iZombie” (CW) zgromadziło 1,47 miliona wszystkich widzów, a tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 22:00 „Limitless” (CBS) miało 7,85 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Chicago Fire” (NBC) zdobyło 7,74 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.