marek1211
| 02-10-2015, 22:13:06
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 1 października 2015 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Chirurdzy” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 8,452 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Heroes Reborn” (NBC) zdobyło 5,004 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 milion widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premiera jedenastego sezonu „Kości” (Fox) zgromadziła 6,064 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem, ale stracił 0,3 miliona w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
O 21:00 „Skandal” (ABC) miał 9,09 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera trzeciego sezonu „Czarnej listy” (NBC) zgromadziła 7,598 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem, ale stracił 1,6 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
Premiera trzeciego sezonu „Sleepy Hollow” (Fox) miała 3,556 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,0 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu oraz stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
O 22:00 „The Player” (NBC) zdobył 4,495 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Sposób na morderstwo” (ABC) miał 7,545 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.