Arek Tobiasz
| 23-09-2015, 00:37:45
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 premiera dziewiątego sezonu „Teorii wielkiego podrywu” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 17,48 miliona wszystkich widzów, w tym 4,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 16 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,0 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
Premiera drugiego sezonu „Gotham” (Fox) zdobyła 4,49 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,7 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
O 20:30 premiera serialu „Life in Pieces” (CBS) miała 11,51 miliona wszystkich widzów, w tym 2,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku.
O 21:00 premiera drugiego sezonu „Scorpion” (CBS) zdobyła 10,98 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,0 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
Premiera serialu „Raport mniejszości” (Fox) miała 3,09 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku.
O 21:30 „Significant Mother” (CW) obejrzało 0,88 miliona wszystkich widzów,w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 premiera serialu „Blindspot” (NBC) zdobyła 10,6 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 10 procent udziału w rynku.
Premiera siódmego sezonu serialu „Agenci NCIS: Los Angeles” (CBS) miała 8,0 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,7 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
Premiera ósmego sezonu serialu „Castle” (ABC) zdobyła 7,09 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,0 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.