Arek Tobiasz
| 15-09-2015, 00:30:47
To koniec letniej szkoły dla „Mr. Robinson” (NBC).
Stacja anulowała sitcom komika Craiga Robinsona o nauczycielu na zastępstwo z marzeniami zyskania sławy jako muzyk.
W tym samym czasie, stacja zamówiła drugi sezon „The Carmichael Show”, który, jak „Mr. Robinson”, pokazał swój pierwszy sezon tego lata na NBC.
„Mr. Robinson” zakończył swój 6-odcinkowy sezon w sierpniu, gdzie dwa odcinki przyciągnęły odpowiednio 4,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej oraz 3,4 miliona wszystkich widzów i 0,9 miliona widzów w grupie docelowej, co dało najsłabszy wynik w całym sezonie.
Tydzień później, „The Carmichael Show” — rodzinny sitcom, w którym występują Jerrod Carmichael, Loretta Devine i David Alan Grier — zadebiutował z 4,8 milionem wszystkich widzów — najchętniej oglądany debiut letniej komedii od czerwca 2007 roku — i 1,1 miliona widzów w grupie docelowej, gdzie wraz z „Mr. Robinson” to był najlepszy wynik premiery komedii od 2009 roku.
„Carmichael” zakończył swój sezon w zeszłym tygodniu z dwoma odcinkami, gdzie zdobyły one odpowiednio 4,7 i 1,0 miliona oraz 3,9 i 0,9 miliona widzów.
Smutno z powodu anulowania „Mr. Robinson”? Podekscytowany drugim sezonem „The Carmichael Show”? Podziel się myślami w komentarzu!