Arek Tobiasz
| 10-07-2015, 23:26:43
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 9 lipca 2015 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Astronaut Wives Club” (ABC) zgromadził przed telewizorem 4,32 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Piękna i bestia” (CW) zdobyła 0,9 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 „Wayward Pines” (Fox) zdobyło 3,3 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Kochanki” (ABC) miały 3,28 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona mniej widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Aquarius” (NBC) zdobyło 2,47 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera „Dates” (CW) miała 0,82 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku.
O 21:30 „Dates” (CW) zdobyło 0,52 miliona wszystkich widzów, w tym 0,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku.
O 22:00 „Pod kopułą” (CBS) zgromadziło 5,08 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Nowe gliny” (ABC) zgromadziły 4,16 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Hannibal” (NBC) miał 1,4 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.