Arek Tobiasz
| 18-05-2015, 20:19:22
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 17 maja 2015 roku.
W niedzielny wieczór o 19:30 „Bob’s Burgers” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 1,93 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:00 finał dwudziestego szóstego sezonu „Simpsonów” (Fox) zdobył 2,79 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 finał drugiego sezonu „Brooklyn Nine-Nine” (Fox) obejrzało 2,3 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 finał trzynastego sezonu „Głowa rodziny” (Fox) zdobył 2,82 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„A.D.” (NBC) miało 4,85 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Battle Creek” (CBS) zdobyło 5,1 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 finał piątego sezonu „Bob’s Burgers” (Fox) miał 2,42 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „American Odyssey” (NBC) zgromadziła odpowiednio 2,67 i 0,4 miliona widzów oraz 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Battle Creek” (CBS) zdobyło 5,29 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.