Arek Tobiasz
| 13-05-2015, 20:41:22
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 12 maja 2015 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 finał dwunastego sezonu „Agentów NCIS” (CBS) zgromadził przed telewizorami 14,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„The Flash” (CW) zdobyło 3,51 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 finał pierwszego sezonu „Agentów NCIS: Nowy Orlean” (CBS) miał 13,52 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Finał drugiego sezonu ”Agentów TARCZY" (ABC) zgromadził odpowiednio 3,95 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nierandkowalni" (NBC) zdobyli 4,32 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 milioan widzów w grupie docelowej, zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"iZombie" (CW) miało 1,76 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 finał drugiego sezonu „Nierandkowalnwych” (NBC) zdobył 3,95 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 22:00 finał trzeciego sezonu „Chicago Fire” (NBC) miał 6,63 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„CSI: Cyber” (CBS) zdobyło 8,7 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.