Arek Tobiasz
| 06-05-2015, 19:52:57
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 5 maja 2015 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 14.24 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„The Flash” (CW) zdobyło 3,64 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 13,25 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
”Agenci TARCZY" (ABC) zgromadzili odpowiednio 4,48 i 1,5 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Nierandkowalni” (NBC) zdobyli 4,28 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał czwartego sezonu „Jess i chłopaków” (Fox) zgromadził 2,24 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"iZombie" (CW) miało 1,93 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 finał pierwszego sezonu „Weird Loners” (Fox) zdobył odpowiednio 1,59 i 0,6 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 22:00 finał czwartego sezonu „Impersonalnych” (CBS) zdobyli odpowiednio 8,21 i 1,1 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Chicago Fire” (NBC) miało 6,74 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Finał pierwszego sezonu „Forever” (ABC) zdobył 4,1 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.