Arek Tobiasz
| 17-10-2012, 14:32:37
W poniedziałkowy wieczór o godzinie 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 8,08 miliona wszystkich widzów, w tym 3,2 miliona w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,1).
Natomiast kolejny odcinek "90210" (CW) zgromadził odpowiednio 1,07 i 0,6 miliona oraz 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 50% widzów w grupie docelowej w odniesieniu do premiery (0,4).
O 20:30 "Partnerzy" (CBS) zdobyli 6,209 miliona widzów, w tym 2,1 w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,1).
O 21:00 "2 Broke Girls" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 9,21 miliona wszystkich widzów, w tym 3,3 w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,2).
Natomiast "Plotkara" (CW) zdobyła odpowiednio 0,76 i 0,4 miliona widzów oraz 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na tym samym poziomie co premiera.
O 21:30 kolejny odcinek "Mike and Molly" (CBS) zgromadził 9,025 miliona widzów, w tym 3,0 w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Revolution" (NBC) obejrzało 8,82 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 w grupie docelowej dając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 13 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,0).
Natomiast "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 10,87 i 2,0 miliona oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 9 procent widzów w porównaniu z ostatnim odcinkiem (2,2).
"Hawaii 5.0" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 8,44 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,9).