Arek Tobiasz
| 08-04-2015, 20:18:34
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 7 kwietnia 2015 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 16,53 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Fresh Off the Boat” (ABC) obejrzało 4,84 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 14.01 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Agenci TARCZY" (ABC) zgromadzili odpowiednio 4,19 i 1,5 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,18 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"iZombie" (CW) miało 1,83 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 ”Weird Loners„ (Fox) zdobyli odpowiednio 1,72 i 0,7 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 22:00 „Chicago Fire” miało 8,5 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Impersonalni” (CBS) zdobyli odpowiednio 8,68 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Forever” (ABC) zdobyło 4,03 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.