Arek Tobiasz
| 02-04-2015, 19:59:29
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 1 kwietnia 2015 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził 7,57 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Tajemnice Laury” (NBC) miały 6,36 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Arrow" (CW) zdobyło odpowiednio 2,36 i 0,8 miliona wszystkich widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Goldbergowie” (ABC) mieli 7,18 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Współczesna rodzina” (ABC) zgromadziła 9,33 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 10 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Dovekeepers” (CBS) miało 6,4 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Prawo i bezprawie” (NBC) zdobyło 6,32 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
”Nie z tego świata" (CW) obejrzało 1,74 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Black-ish” (ABC) miało 6,89 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Chicago PD” obejrzało 6,89 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Nashville” (ABC) obejrzało 5,11 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.