Arek Tobiasz
| 18-03-2015, 15:39:51
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z poniedziałku, 16 marca 2015 roku.
W poniedziałkowy wieczór "Better Call Saul" (AMC) zgromadziło przed telewizorami 2,669 miliona wszystkich widzów, w tym 1,31 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial zyskał 0,05 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Bates Motel" (A&E) miał 1,912 miliona wszystkich widzów, w tym 0,77 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,15 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Returned" (A&E) zdobyło 1,082 miliona wszystkich widzów, w tym 0,38 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Amerykański tata" (TBS) miał 1,106 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,03 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinku.
"Fosterowie" (ABC Family) zdobyli 1,317 miliona wszystkich widzów, w tym 0,57 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial zyskał 0,15 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem,
"Chasing Life" (ABC Family) zdobyło 0,964 miliona wszystkich widzów, w tym 0,24 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał pierwszego sezonu "Eye Candy" (MTV) miał 0,541 miliona wszystkich widzów, w tym 0,24 miliona widzów w grupie docelowej. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.