Arek Tobiasz
| 12-03-2015, 02:01:35
"Dig" (USA Network) nie miało szczególnie pomyślnego początku, kiedy zadebiutowało w poprzedni czwartek. Drogi limitowany serial przyciągnął zaledwie 1,8 miliona widzów w czasie pierwszej emisji.
Na szczęście dla stacji, wygląda na to jakby więcej widzów zachowało premierę na weekend. Dane z trzech kolejnych dni pokazały wzrost do prawie 3,8 miliona widzów - i to przy zaledwie jednej emisji. Z powtórkami dane z trzech kolejnych dni oraz premiery dały w sumie 5,8 miliona widzów.
Jeśli chodzi o grupę docelową, "Dig" na pewno przyciągnęło nieco starszych widzów - serial miał 2,2 miliona widzów w grupie 18-49 lat, a 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 25-54 lat.
Kolejne cztery dni powinny dać jeszcze lepsze wyniki serialowi, chociaż szefowie USA Network mają nadzieję, że ci, którzy nadgonili premierę powrócą w czwartek, aby obejrzeć drugi odcinek.