Arek Tobiasz
| 27-02-2015, 23:55:11
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 26 lutego 2015 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 "Teoria wielkiego podrywu" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 16,33 miliona wszystkich widzów, w tym 4,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 17 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Chirurdzy" (ABC) zgromadzili przed telewizorami 7,47 miliona widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"The Slap" (NBC) zdobyło 3,6 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 "The Odd Couple" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 11,04 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
21:00 finał sezonu "Sposób na morderstwo" (ABC) obejrzało 8,97 miliona widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Czarna lista" (NBC) zgromadziła 7,9 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Backstrom" (Fox) zdobył 3,76 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej, co dało stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 "Mamuśka" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 8,16 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 22:00 "Allegiance" (NBC) obejrzało 3,6 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.