Arek Tobiasz
| 10-10-2012, 14:47:12
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 serial "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadził przed telewizorami 8,139 miliona wszystkich widzów, w tym 4,7 miliona w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Kolejny odcinek "Kości" (FOX) zdobył odpowiednio 7,092 i 2,0 miliony widzów oraz dało 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premierę piątego sezonu "90210" (CW) obejrzało 0,995 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału rynku. Serial stracił 0,4 miliona w porównaniu z zeszłoroczną premierą.
O 20:30 "Partnerzy" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 6,345 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 "2 Broke Girls" (CBS) miały 10,124 miliona wszystkich widzów, w tym 3,7 w grupie docelowej dając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "The Mob Doctor" (FOX) zdobył odpowiednio 3,457 i 0,9 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Plotkara" (CW) miała 0,768 miliona widzów, w tym 0,4 w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona w porównaniu z zeszłoroczną premierą.
O 21:30 "Mike and Molly" obejrzało 9,417 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Revolution" (NBC) zgromadziła przed telewizorami 8,206 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 10,562 i 2,2 miliona oraz 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Hawaii 5.0" (CBS) obejrzało 9,006 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.