Eddie Huang krytykuje "obraźliwą" i "śmieszną" grafikę promującą "Fresh Off the Boat"


amelka   amelka | 02-02-2015, 18:48:49


Eddie Huang krytykuje

Jak tytuł sugeruje, nowa komedia ABC "Fresh Off the Boat", o tajwańskiej rodzinie, która musi radzić sobie z różnego rodzaju zderzeniem kultur jak przeprowadza się z Waszyngtonu do Orlando na Florydzie, nie boi się wyśmiewać pewnych stereotypów. Jednak oficjalne konto serialu na Twitterze przekroczyło tę linię w wielkim stylu w środę, kiedy podjęła bardzo błędny wysiłek, aby promować premierę serialu w tym tygodniu.


Tweet, który został uchwycony przez Buzzfeed zanim został usunięty, zawierał grafikę przedstawiającą kilka różnych rodzajów kapeluszy, które noszą ludzie z różnych kultur (w tym turban, bambusowy kapelusz, sombrero i kufi) z opisem: "We're all a little Fresh Off the Boat".

Producent wykonawczy Eddie Huang, który napisał pamiętnik w 2013 roku, na którym oparty jest serial, nie marnował czasu, aby surowo skrytykować ABC za rasistowski obrazek, kiedy nowojorska pisarka Mimi Wong dała mu o tym znać, a także publicysta Wall Street Journal Jeff Yang, którego syn występuje w serialu.

Wkurzenie Huanga na Twitterze trwało dalej po jego kontrowersyjnych komentarzach o serialu w magazynie New Yorj, co miało miejsce wcześniej w poprzednim miesiącu. Oczywiście Huang nie ma problemu z mówieniem co myśli. [Ostrzeżenie: Poniższe tweety mogą zawierać wulgaryzmy].

ABC nie skomentowało promocyjnej grafiki. "Fresh Off Boat" zadebiutuje w środę.



Kategorie: Telewizja Nowe seriale 
Seriale: Fresh Off the Boat 

Zobacz również: