"Fresh Off the Boat" przemienia się w "American Gothic" na plakacie promocyjnym


amelka   amelka | 13-12-2014, 23:03:00




"Fresh Off the Boat" korzysta z klasyki.

Pierwsze spojrzenie na plakat komedii stacji Fox pokazuje Randalla Parka, Constance Wu i Hudsona Yanga jak przemieniają się w obraz Granta Wooda, "American Gothic", z widłami i tym wszystkim.


Często parodiowany obraz oryginalnie symbolizował ciężką pracę i prostotę, a ta tajwańska rodzina wyraźnie przyjmuje amerykański sen z lżejszym naciskiem.

Zainspirowana bestsellerowym pamiętnikiem Eddiego Huanga, komedia Nahnatchki Khan śledzi 11-letniego kochającego hip-hop chłopcem (Yang) i jego rodzinę jak przenoszą się z waszyngtońskiego Chinatown na przedmieścia Orlando w 1995 roku - do miejsca zderzenia kultur jak otwierają restaurację z zachodnim stylu. W serialu również występują Forrest Wheeler i Ian Chen, a Huang jest narratorem.

"Fresh Off the Boat" zadebiutuje 4 lutego zanim przeniesie się na wtorki, począwszy od 10 lutego. Khan, Jake Kasdan i Melvin Mar są producentami wykonawczymi, a Huang jest producentem.

Zobacz plakat poniżej.



Kategorie: Plakaty promocyjne Telewizja Pierwsze spojrzenie Nowe seriale 
Seriale: Fresh Off the Boat 

Zobacz również: