Arek Tobiasz
| 03-12-2014, 22:19:20
Przynajmniej raz, Grumpy Cat rzeczywiście ma bardzo uzasadnione powody, aby być w złym humorze.
Wielkie hollywoodzki debiut ospałej kocicy i sensacja online - film Lifetime "Grumpy Cat’s Worse Christmas" - dostarczył 1,8 miliona wszystkich widzów w czasie sobotniej premiery i miał jedynie pół miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat.
Kiedy nie był kompletną klapą - film był najbardziej tweetowanym programem w telewizji tego wieczoru - film absolutnie został zmiażdżony przez rywala z Hallmark Channel "Christmas Under Wraps", w którym wystąpiła Candace Cameron Bure. "Christmas Under Wraps" miał 5,8 miliona wszystkich widzów, co było rekordem dla stacji.
"Grumpy Cat’s Worse Christmas" miał coś wspólnego z młodą dziewczyną, która próbuje znaleźć przyjaciół i ocalić centrum handlowe, a Aubrey Plaza użyczyła głosu kocicy.