Arek Tobiasz
| 26-11-2014, 20:20:55
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 25 listopada 2014 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 "Agenci NCIS" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 15,69 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Flash" (CW) zdobył odpowiednio 3,41 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 "NCIS: New Orleans" (CBS) obejrzało 14,2 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
"Marry Me" (NBC) zdobyło odpowiednio 3,75 i 1,1 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jess i chłopaki" (Fox) zdobyli odpowiednio 2,77 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nie z tego świata" (CW) obejrzało 2,29 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 "About a Boy" (NBC) zdobył odpowiednio 3,1 i 1,0 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Świat według Mindy" (Fox) miał 2,34 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 22:00 "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 5,96 i 1,6 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Impersonalni" (CBS) mieli 8,86 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.