Arek Tobiasz
| 14-11-2014, 18:05:07
Wygląda na to, że CBS nie ściąga z boiska swojej nowej komedii "The McCarthys" po prostu jeszcze.
Stacja zamówiła dodatkowe dwa scenariusze rodzinnej komedii z kilku kamer po dwóch - jak na standardy CBS - nisko oglądanych odcinkach.
Kiedy zamówienie dodatkowych scenariuszy absolutnie nie gwarantuje zamówienia odcinków - na przykład, nowa komedia ABC "Manhattan Love Story" otrzymała zamówienie na trzy dodatkowe scenariusze wcześniej, ale została ostatecznie anulowana - to jest to uspokajający gest ze strony CBS w środowisku, gdzie stacje mogą bardzo szybko zrezygnować z serialu.
CBS było niezwykle cierpliwe z "The McCarthys", które okazało się najsłabiej oglądaną premierą komedii w historii stacji, gdzie w grupie docelowej miała 1,7 miliona widzów, a kolejny odcinek już tylko 1,5. Serial pozostaje w ramówce i teraz dostał zamówienie na scenariusze. To wyraźny kontrast wobec zeszłorocznej komedii CBS "We Are Men", które zostało ściągnięte z ramówki po tym jak osiągnęło odpowiednio 2,0 i 1,8 miliona widzów w grupie docelowej.