Arek Tobiasz
| 29-10-2014, 19:57:59
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 28 października 2014 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 "Agenci NCIS" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 17,2 miliona wszystkich widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"The Flash" (CW) miała 3,37 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "NCIS: New Orleans" (CBS) zdobyło odpowiednio 15,74 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Marry Me" (NBC) obejrzało 5,6 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Agenci TARCZY" (ABC) mieli 4,46 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Nie z tego świata" (CW) miał 2,01 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 "About a Boy" (NBC) zdobył odpowiednio 4,41 i 1,2 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,22 i 1,7 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Impersonalni" (CBS) mieli 9,7 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Forever" (ABC) zdobyło odpowiednio 4,95 i 1,1 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.