Arek Tobiasz
| 28-10-2014, 20:17:01
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 27 października 2014 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 premiera "Dwóch spłukanych dziewczyn" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 8,69 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 14 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu (2,8), ale zyskał 20 procent w porównaniu z poprzednim finałem sezonu (2,0).
"Gotham" (Fox) zdobyło odpowiednio 5,8 i 2,2 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek
"The Originals" (CW) miało 1,3 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Millerowie" (CBS) zdobyli odpowiednio 7,21 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Scorpion" (CBS) obejrzało odpowiednio 10,09 i 2,2 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Sleepy Hollow" (Fox) miało 4,72 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jane the Virgin" (CW) obejrzało 1,09 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Czarna lista" (NBC) zdobyła odpowiednio 9,81 i 2,6 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Castle" (ABC) miało 9,7 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Agenci NCIS: Los Angeles" (CBS) zdobyli odpowiednio 8,59 i 1,6 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.