Arek Tobiasz
| 21-10-2014, 20:29:04
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 20 października 2014 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Teoria wielkiego podrywu" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 15,65 miliona wszystkich widzów, w tym 4,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 14 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Gotham" (Fox) zdobyło odpowiednio 5,99 i 2,2 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Originals" (CW) miało 1,54 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 premiera drugiego sezonu "Millerów" (CBS) zdobyła odpowiednio 9,13 i 2,2 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z finałem poprzedniego sezonu.
O 21:00 "Scorpion" (CBS) obejrzało odpowiednio 10,52 i 2,4 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Sleepy Hollow" (Fox) miało 5,0 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jane the Virgin" (CW) obejrzało 1,75 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Czarna lista" (NBC) zdobyła odpowiednio 9,37 i 2,4 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Castle" (ABC) miało 9,29 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Agenci NCIS: Los Angeles" (CBS) zdobyli odpowiednio 8,65 i 1,7 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.