Arek Tobiasz
| 27-09-2012, 01:40:58
We wtorkowy wieczór o godzinie 20:00 numerem jeden była premiera nowego sezonu "NCIS" (CBS), która zgromadziła przed telewizorami 20,16 miliona widzów, w tym 4,1 miliona w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 12 procentowy udział w rynku. Serial jednak stracił w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, która w grupie docelowej zdobyła 4,3 miliona widzów.
Nowy sezon "Jess i chłopaków" (FOX) zdobył 5,33 miliona widzów, w tym 2,7 miliona w grupie docelowej dając stacji 9 procentowy udział w rynku. Serial stracił i to dużo w porównaniu z zeszłoroczną premierą, która w grupie docelowej zdobyła 4,8 miliona widzów.
O 20:30 można było obejrzeć premierę nowej komedii "Ben and Kate" (FOX), która zobyła 4,19 miliona widzów, w tym 2,0 w grupie docelowej zdobywając dla stacji 6 procent udziału w rynku.
O 21:00 górowało "NCIS: Los Angeles" (CBS) z 16,72 milionem widzów, ratingiem 3,4 i 9 procentowym udziałem w rynku. Mimo to serial również stracił w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, kiedy miał 3,6 milionów widzów.
Kolejny odcinek "Go On" (NBC) obejrzało 7,27 miliona widzów, w tym 2,7 w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił w porównaniu z poprzednim tygodniem, kiedy w grupie docelowej zdobył 3,4 miliona widzów.
Również 7 procent udziału w rynku dał stacji Fox kolejny odcinek "Jess i chłopaków" zdobywając odpowiednio 5,19 i 2,7 miliona widzów.
O 21:30 premiera nowej komedii "The Mindy Project" (FOX) dała stacji 4,73 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 w grupie docelowej i 6 procent udziału w rynku.
Kolejny odcinek komedii "The New Normal" (NBC) zgromadził przed telewizorami 5,24 miliona widzów, ale jedynie 2,0 w grupie docelowej, co dało stacji 5 procent udziału w rynku. Serial również stracił trochę w porównaniu z poprzednim odcinkiem, kiedy miał 2,2 miliony w grupie docelowej.
O 22:00 najwięcej widzów zgromadziła premiera "Vegas" (CBS) dając 14,7 miliona wszystkich widzów, ale jedynie 2,5 w grupie docelowej i 7 procentowy udział w rynku.
Kolejny sezon "Prywatnej praktyki" (ABC) zdobył 6,56 miliona widzów, w tym 1,9 w grupie docelowej i 5 procent udziału w rynku. Serial stracił również dużo w porównaniu z zeszłoroczną premierą, kiedy w grupie docelowej miał 2,8 miliona widzów.
"Parenthood" (NBC) zdobyło odpowiednio 4,81 i 1,8 miliona dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na poziomie zeszłotygodniowego odcinka.