Arek Tobiasz
| 15-10-2014, 19:54:56
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 14 października 2014 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 "Agenci NCIS" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 17,09 miliona wszystkich widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"The Flash" (CW) miała 4,12 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Selfie" (ABC) zdobyło odpowiednio 3,52 i 1,0 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Manhattan Love Story" (ABC) miało 2,96 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 21:00 "NCIS: New Orleans" (CBS) zdobyło odpowiednio 15,9 i 2,2 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premierę serialu "Marry Me" (NBC) obejrzało 7,76 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial miał 8 procent mniej widzów niż premiera "About a Boy" w zeszłym roku (2,5).
"Agenci TARCZY" (ABC) mieli 4,62 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
"Jess i chłopaki" (Fox) zdobyli odpowiednio 2,26 i 1,2 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Nie z tego świata" (CW) miał 2,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 premiera serialu "About a Boy" (NBC) zdobyło odpowiednio 6,16 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 28 procent widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
"Świat według Mindy" (Fox) obejrzało 2,21 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 22:00 "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,18 i 2,0 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Impersonalni" (CBS) mieli 9,73 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Forever" (ABC) zdobyło odpowiednio 4,68 i 1,1 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.