Arek Tobiasz
| 08-10-2014, 22:25:55
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 7 października 2014 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 "Agenci NCIS" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 17,08 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
Premiera serialu "The Flash" (CW) miała 4,5 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. To najchętniej oglądany debiut od czasu "Pamiętników wampirów" od 2009 roku.
"Selfie" (ABC) zdobyło odpowiednio 3,9 i 1,1 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Manhattan Love Story" (ABC) miało 3,2 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "NCIS: New Orleans" (CBS) zdobyło odpowiednio 15,34 i 2,3 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Agenci TARCZY" (ABC) mieli 4,39 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jess i chłopaki" (Fox) zdobyli odpowiednio 2,55 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera dziesiątego sezonu "Nie z tego świata" (CW) miała 2,79 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial miał podobną oglądalność co premiera poprzedniego sezonu.
O 21:30 "Świat według Mindy" (Fox) obejrzało 2,19 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 8,39 i 2,1 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Impersonalni" (CBS) mieli 9,83 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Forever" (ABC) zdobyło odpowiednio 5,13 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.