Arek Tobiasz
| 22-09-2012, 00:52:58
Komedia NBC "Up All Night" zgromadził przed telewizorami 3,14 miliony wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona w grupie docelowej 18-49, co dało stacji 4 procentowy udział w rynku. Serial stracił 46% widzów w porównaniu z jego premierą rok temu.
Drugi odcinek "Glee" (FOX) obejrzało 7,42 miliony widzów, w tym 2,9 miliona w grupie docelowej, co dało stacji 8 procentowy udział w rynku. W porównaniu z premierą czwartego sezonu serial stracił 6% widzów.
"The Office", komedia NBC miała 4,32 miliony wszystkich widzów, w tym 2,1 w grupie docelowej dając stacji 6 procentowy udział w rynku. Serial stracił 46 procent widzów w porównaniu z premierą ósmego sezonu rok temu.
Natomiast kolejna komedia NBC, "Parks and Recreation" zdobyła 3,52 miliony widzów, w tym 1,7 w grupie docelowej dając stacji 5 procentowy udział w rynku. Serial miał o 19% mniejszą publiczność niż rok temu.