Arek Tobiasz
| 16-08-2014, 16:10:39
Wraz z wyzwaniem wylania na siebie kubła zimnej wody, aby podnieść świadomość o stwardnieniu rozsianym w mediach społecznościowych w tym tygodniu, Fox również ma nadzieję na rozgłos dzięki swojej własnej dobroczynnej promocji - związanej z jej nowym serialem "Red Band Society".
Począwszy od dzisiaj, aż do 22 sierpnia, stacja będzie przeznaczać dolara na organizację charytatywną za każde wideo, zdjęcie i GIF związany z medycznym komediodramatem, który zostanie umieszczony w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Twitterze i Tumblrze. Stacja planuje przeznaczyć tak wiele jak 100 tysięcy dolarów w najbliższych siedmiu dniach.
Organizacje, które otrzymają pieniądze to Fundancja Muskowiscydozy, Fundacja Ryana Seacresta, Szpital Kliniczny św. Judy, Teen Cancer America i szpital dziecięcy w Los Angeles. Fox również zyska 100 tysięcy wyświetleń swojego nowego serialu, jeśli potencjalni fani wezmą udział w kampanii.
Zebranie 100 tysięcy dolarów również będzie oznaczać, że odcinek pilotowy będzie dostępny za darmo w sieci przez 100 godzin przed swoją oryginalną premierę 17 września.