Arek Tobiasz
| 14-07-2014, 01:15:19
NBC jest podekscytowane trzecim sezonem "Hannibala". Mają nadzieję, że ty również jesteś.
Na Television Critics Association w Beverly Hills w niedzielę, prezes NBC Robert Greenblatt poruszył dylemat przed jakim stacja staje jeśli chodzi o chwalony przez krytyków dramat i problemy z oglądalnością jakiemu stawia on czoła w piątkowe wieczory.
"Hannibal jest... jednym z najlepszych seriali jakie mamy twórczo, a to jest najlepiej recenzowany serial jaki stacja miała odkąd jestem tutaj. Nadal zmagamy się ze znalezieniem mu widzów" - powiedział Greenblatt. "To jest świetne, nadal staramy się to mieć, ciągle próbujemy zbudować widownię, ale jeśli to byłoby w kablówce, mała widownia nie liczyłaby się i to uważałoby się za bardziej skuteczne niż w naszej stacji".
Greenblatt kontynuował: "Nie wiem dlaczego pięć czy osiem milionów ludzi nie ogląda Hannibala w stacji ogólnokrajowej. Trzy miliony mogą oglądać to na Showtime, czy dwa miliony w innej kablówce, a to będzie w porządku. Minuta, w której starasz się zrobić coś co jest mroczne, wywrotowe i przerażające, to dostaje się na to terytorium, gdzie zaczynasz tracić masową widownię. Tak po prostu to działa, tak myślę".
Mimo to stacja nie pokazuje żadnych sygnałów wycofywania się z serialu, który rozwinął imponującą liczbę obserwujących w mediach społecznościowych i oddanych widzów. Prezes NBC Entertainment Jennifer Salke podzieliła się tym, że zespół stojący z "Hannibalem" (prowadzony przez twórcę Bryana Fullera) właśnie przedstawił trzeci sezon, a "to rzuciło nas na kolana".