Arek Tobiasz
| 25-04-2014, 18:57:20
Skandal Chrisa Christie z mostem jest celem tegorocznej kampanii "Głowy rodziny" w wyścigu po Emmy. Plakat wysłany do głosujących za przyznaniem nagród Emmy pokazuje patriarchę Petera Griffina jako dublera gubernatora New Jersey, rozmieszczającego pachołki drogowe na białym tle. "Głosujcie na nas" - czytamy na plakacie - "lub to czas na pewne komunikacyjne problemy w Brentwood".
Ryzykując zniszczenie żartu przez wyjaśnienie tego, plakat odnosi się do skandalu z zamknięciem Fortu Lee lane, gdzie członkowie ekipy gubernatora zlecili zamknięcie pasów ruchu na moście Jerzego Waszyngtona we wrześniu ubiegłego roku, powodując epicki korek, który rzekomo miał na celu ukarać politycznego wroga ("czas na pewne komunikacyjne problemy w Fort Lee", można przeczytać w najbardziej niesławnej poczcie wewnętrznej). Christie nie zostało udowodnione, że wiedział o zaangażowaniu jego pracowników w zamknięcie pasów w momencie jak to wystąpiło.
Animowana komedia Fox ma tradycję w tworzeniu często kontrowersyjnych reklam w czasie sezonu decydowania o nagrodach. W kampanii serialu w 2010 roku Griffen szydził z filmu "Precious" ze sloganem: "Zagłosuj na nas albo jesteś rasitą".