Arek Tobiasz
| 24-04-2014, 01:44:58
Fani "Community" rozpocznijcie mobilizację. To wiadomość od Sony Pictures Television, studia stojącego za sitcomem NBC. "Community" nie została jeszcze przedłużona o szósty sezon, a jej los pozostaje wielką niewiadomą - to dlatego producenci i gwiazdy stojące za seriale nakłaniają fanów, aby wyrazili swoje wsparcie.
Jako część akcji, aby ocalić serial, Sony wyprodukowała serię parodie plakatów filmowych powiązane z "Community" do rozprzestrzenienia online za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pomysł wykorzystania filmowych gagów został zainspirowany serialową mantrą "sześć sezonów i film".
"Sześć sezonów i film" rozpoczęło się jako żart w odcinku drugiego sezonu, ale teraz jest realna szansa, że serial może powrócić z szóstym sezonem tej jesieni. Niedawno ujawniliśmy, że producenci serialu są chętni wyprodukować film "Community" i mają nawet Justina Lina (który reżyserował odcinki serialu) jako potencjalnego reżysera. Ale najpierw, szósty sezon musi mieć miejsce.
Aby nacisnąć na posunięcie się rozmów do przodu, cała obsada "Community" w poniedziałek wykorzystała swoje konta na Twitterze, aby podzielić się plakatami, które wykorzystały ich postacie do parodii "The Social Network". Post gwiazdy Alison Brie został ponownie przekazany więcej niż 4 tysiące razy.
We wtorek fan "Community" i swego czasu gościnna gwiazda Nathan Fillion (Castle) również dodał fałszywy plakat filmowy na Twitterze. Teraz mamy pierwsze spojrzenie na najnowszy plakat: Ujęcie filmu "Cast Away" Toma Hanksa z 200 roku - ale Troy (Donald Glover) jest w głównej roli. Glover opuścił serial wcześniej w tym sezonie, a jego postać była ostatnio widziana jak wypłynęła na otwarte może na rejs dookoła świata.
Ale teraz, los Troya wisi w powietrzu - tak jak "Community". Los serialu zostanie ujawniony przed 12 maja, dniu, kiedy NBC ogłosi ramówkę na jesień 2014 roku.