Arek Tobiasz
| 22-04-2014, 03:30:06
"Mad Men" może miał bardziej skromną premierę w niedzielę, ale odtworzenia w kolejnych dniach sprawiły, że dramat AMC zbliżył się do zeszłorocznej premiery.
Pierwsze dane DVR dla premiery siódmego i finałowego sezonu "Mad Mena" pokazały wzrost o prawie 75 procent wśród grupy docelowej 18-49 lat, do 1,8 miliona widzów, biorąc pod uwagę emisję na żywo i odtworzenia w ciągu trzech kolejnych dni. Wśród wszystkich widzów, odcinek zanotował 62 procentowy wzrost do 3,7 miliona widzów. To znacząca poprawia po tym jak serial pierwszy raz zmienił porę emisji w porównaniu z poprzednim sezonem, co sprawiło, że serial teraz traci tylko 15 procent w porównaniu z poprzednią premierą.
AMC podzieliło finałowy sezon na dwie części, więc zostało tylko pięć odcinków zanim serial się zakończy i powróci z finałowymi siedmioma odcinkami w 2015 roku.