Arek Tobiasz
| 01-04-2014, 19:59:42
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 31 marca 2014 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 12,94 miliona wszystkich widzów, w tym 5,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 16 procent udziału w rynku. Serial zyskał 51 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,5).
Natomiast "Kości" (Fox) zdobyły odpowiednio 5,63 i 1,5 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 7 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,4).
"Star-Crossed" (CW) obejrzało 1,1 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 33 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,4).
O 21:00 "Friends With Better Lives" (CBS) zdobyło odpowiednio 7,99 i 2,7 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 8 procent widzów w porównaniu z premierą "Mamuśki" (2,5) i 35 procent widzów w porównaniu z premierą "We Are Men" (2,0).
"The Following" (Fox) miało 4,23 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
Natomiast "Tomorrow People" (CW) zdobyło odpowiednio 1,114 i 0,5 miliona widzów oraz 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 67 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (0,3).
O 21:30 "Mamuśka" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 7,24 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 16 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,9).
O 22:00 "Czarna lista" (NBC) zdobyła odpowiednio 11,39 i 2,8 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinkiem.
Natomiast "Intelligence" (CBS) miało 5,55 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 9 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,1).