Arek Tobiasz
| 25-03-2014, 23:25:29
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 23 marca 2014 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 9,06 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 11 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Kości" (Fox) zdobyły odpowiednio 5,73 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
Natomiast "Star-Crossed" (CW) obejrzało 0,94 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co w poprzednim tygodniu.
O 20:30 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zdobyły odpowiednio 7,33 i 2,3 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Mike i Molly" (CBS) mieli 7,81 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "The Following" (Fox) zdobyło odpowiednio 4,18 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
"Tomorrow People" (CW) obejrzało 0,8 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 "Mamuśka" (CBS) zdobyła odpowiednio 7,36 i 1,9 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Czarna lista" (NBC) zgromadziła przed telewizorami 11,03 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 9,76 i 1,7 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Intelligence" (CBS) obejrzało 4,96 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.