Arek Tobiasz
| 22-03-2014, 03:18:12
Przesuńcie się, "Grimmowie": Przerażające wesołe miasteczko przybyło do miasta.
Dzisiejszy odcinek pokazuje spektakl Wesenów, który ma miejsce w Portland, a to przyciąga uwagę Nicka i Hanka po tym jak dwa morderstwa są powiązanie z podróżującym miasteczkiem. Wygląda na to, że to czas dla Monroe i Rosalie na tajną misję!
"Nasz cyrk miał silny smak steampunku, więc zrobiłam duże rozeznanie w staromodnych cyrkowych kostiumach, a także aktualnych steampunkowych stronach" - powiedziała serialowa kostiumolog Alexandra Welker.
"Również zaprojektowałam i wykonałam całą biżuterię, z moim zespołem sprawnych kostiumologów" - dodaje. "Mielismy nawet linię montażową w moim biurze!"
Zobacz poniże oryginalne szkice strojów Welker - wraz z jej uwagami jak kostiumy powstały - potem kilka zdjęć z odcinka, w tym gościnnie występującego Sama Witwera ("Być człowiekiem").
"Hedig, konferansjer, musiał być imponującą postacią. Użyłam naprawdę drogiej tkaniny do jego kostiumu i okryłam go biżuterią. Wybraliśmy czerwony płaszcz z ogonem, ponieważ to był tradycyjny kolor dla cyrkowych konferansjerów i ponieważ - uwaga spoiler - to dobrze znane w świecie Grimm, że czerwony doprowadza Blutbadów do szaleństwa".
"Damien, Ostatni Smok, był Damonfeuerem, postacią, którą stworzyliśmy w pierwszym sezonie z Ariel, piękną tancerką ognia... Wyzwaniem z Damienem było rozgryzienie tego jak męska wersja kostiumu będzie wyglądać. Studiowałam wiele tradycyjnych zbroi ze skóry. Jego tunika i spodnie wykonane są z miękkiego świńskiego zamszu, a jego pancerz jest cięższą skórą modelowaną w formie. I na szczęście, mój jubiler nadal miał biżuterię Ariel, a my byliśmy w stanie ją powiększyć i dać Damienowi!"
"Kostium dla Genvieve [postaci w odcinku] i Rosalee był szczególnie zabawny, ale wyzywający. Oparłam to na moich wzorach historycznych kostiumów akrobatycznych, XIX-wiecznych tańczących dziewczyn, i obecnej modzie. Scenariusz mówił o seksownym, skąpym stroju, ale obie panie musiały przekształcić się w Fuchsbau, co oznaczało, że musiały być tak zakryte, aby nie widać było ich futrzastych ramion, nóg i piersi. Zbudowałam ich seksowne satynowe kostiumy z gorsetami, a potem wykorzystałam sztuczkę ze strojów łyżwiarstwa figurowego i wykonała mikro siatki, które nosiły pod spodem. To (wraz z ich długimi aksamitnymi rękawiczkami operowymi) pokryło ich ramiona, piersi i ręce, a my umieściliśmy rajstopy pod czarnymi kabaretkami, aby pokryć ich nogi".
"Mieliśmy podobny problem przemiany z Ivanem, siłaczem. Zaprojektowałam rozciągliwy czarny jednoczęściowy strój oparty na historycznych strojach cyrkowych siłaczy, a potem dodaliśmy staroświecki biały podkoszulek pod spodem, aby pomóc ukryć jego ramiona w czasie przemiany w Siegbarste".
"Maximilian, Blutbad, był tragicznym antybohaterem odcinka, więc zaprojektowaliśmy jego kostium z bajronicznym bohaterem w głowie - zarówno tragiczny jak i seksowny. Nosi białą koszulę (lepiej pokaże plamy krwi, które są częścią jego aktu), wąskie, ciemne spodnie i wysokie buty, jak u dżentelmena z wczesnego XIX wieku ubranego na pojedynek".
"Sid był moim steampunkowym podejściem do tradycyjnego cyrkowego naganiacza. Jego melonik i kamizelka w paski, które są kultowe dla naganiaczy, zostały pokryte skórą z ozdobami w stylu steampunk, a broszki wykonano z części zegarków, przekładni, itp. I oczywiście mieliśmy getry dla niego!"