Arek Tobiasz
| 18-03-2014, 22:00:51
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 17 marca 2014 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 7,88 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 7 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,7).
Natomiast "Kości" (Fox) zdobyły odpowiednio 5,56 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 18 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,7).
"Star-Crossed" (CW) obejrzało 1,05 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co w poprzednim tygodniu.
O 20:30 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zdobyły odpowiednio 7,1 i 2,1 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 19 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,6).
O 21:00 "Mike i Molly" (CBS) mieli 7,59 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co w poprzednim tygodniu.
"The Following" (Fox) zdobyło odpowiednio 3,99 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procnt udziału w rynku. Serial stracił 7 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,5).
"Tomorrow People" (CW) zgromadzili przed telewizorami 1,154 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek, a także miał 100 procent więcej widzów niż poprzedni odcinek "Pięknej i bestii".
O 21:30 "Mamuśka" (CBS) zdobyła odpowiednio 7,05 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 10 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,0).
O 22:00 "Czarna lista" (NBC) miała 11,12 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 9,85 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Intelligence" (CBS) obejrzało 5,27 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 15 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,3).