Arek Tobiasz
| 27-02-2014, 22:02:49
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 26 lutego 2014 roku.
W środowy wieczór o 20:00 "Pępek świata" (ABC) zgromadził prze telewizorami 7,11 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Revolution" (NBC) zdobyło odpowiednio 4,59 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
"Arrow" (CW) obejrzało 2,46 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 "Podmiejski czyściec" (ABC) zdobył odpowiednio 5,3 i 1,5 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Współczesna rodzina" (ABC) miała 8,57 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Prawo i bezprawie" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,7 i 2,0 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Tomorrow People" (CW) zgromadzili przed telewizorami 1,51 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 "Mixology" (ABC) zdobyło odpowiednio 5,22 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial miał najniżej oglądaną premierę w miejscu emisji po "Współczesnej rodzinie".
O 22:00 "Zabójcze umysły" (CBS) obejrzało 9,5 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Chicago PD" (NBC) zdobyło odpowiednio 8,03 i 2,2 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nashville" (ABC) miało 4,72 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowe dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.