Arek Tobiasz
| 26-02-2014, 22:45:15
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 25 lutego 2014 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 "Agenci NCIS" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 16,89 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-48 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Glee" (Fox) zdobyło odpowiednio 2,92 i 1,2 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Originals" (CW) obejrzało 1,88 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 powtórka pierwszego odcinka "About a Boy" (NBC) zdobyła odpowiednio 8,34 i 2,4 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku.
"Agenci NCIS: Los Angeles" (CBS) mieli 13,1 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,6 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jess i chłopaki" (Fox) zdobyli odpowiednio 2,58 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nie z tego świata" (CW) zgromadziło przed telewizorami 2,44 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 powtórka premierowego odcinka "Growing Up Fisher" (NBC) zdobyła odpowiednio 7,05 i 2,0 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku.
"Brooklyn Nine-Nine" (Fox) obejrzało 2,63 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,091 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
"Impersonalni" (CBS) mieli 10,78 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Mind Games" (ABC) zdobyło odpowiednio 3,6 i 1,1 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial miał 0,3 miliona mniej widzów niż premiera "Zero Hour" w zeszłym sezonie.