Arek Tobiasz
| 25-02-2014, 21:04:27
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 24 lutego 2014 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem wasza matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 9,25 miliona wszystkich widzów, w tym 3,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 11 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Almost Human" (Fox) zdobyło odpowiednio 5,7 i 1,6 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Star-Crossed" (CW) obejrzało 1,12 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zdobyły odpowiednio 7,9 i 2,5 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Mike i Molly" (CBS) mieli 8,12 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,6 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "The Following" (Fox) zdobyło odpowiednio 4,58 i 1,6 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 "Mamuśka" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 7,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Czarna lista" (NBC) zdobyła odpowiednio 11,28 i 3,1 miliona widzów oraz 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,6 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Castle" (ABC) obejrzało 8,74 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
Natomiast "Intelligence" (CBS) zdobyło odpowiednio 5,35 i 1,2 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.