Arek Tobiasz
| 06-02-2014, 19:56:50
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 5 lutego 2014 roku.
W środowy wieczór o 20:00 "Pępek świata" (ABC) zgromadził przed telewizorami 8,67 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 4 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,3).
Natomiast "Arrow" (CW) zdobyło odpowiednio 2,75 i 1,0 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 "Podmiejski czyściec" (ABC) obejrzało 6,22 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 13 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,5).
O 21:00 "Współczesna rodzina" (ABC) zdobyła odpowiednio 10,01 i 3,5 miliona widzów oraz 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 3 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,4).
"Zabójcze umysły" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 12,81 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 27 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,2).
Natomiast "Prawo i bezprawie" (NBC) zdobyło odpowiednio 6,36 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 10 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,0).
"Tomorrow People" (CW) obejrzało 1,37 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 29 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (0,5).
O 21:30 "Super Fun Night" (ABC) zdobyło odpowiednio 4,698 i 1,6 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 23 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,3).
O 22:00 "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas" (CBS) miały 11,02 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 25 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,6).
"Chicago PD" (NBC) zdobyło odpowiednio 6,13 i 1,7 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Nashville" (ABC) obejrzało 5,11 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 13 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,5).