Arek Tobiasz
| 03-01-2014, 20:58:12
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 2 stycznia 2014 roku.
W czwartkowy wieczór "Teoria wielkiego podrywu" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 18,93 miliona wszystkich widzów, w tym 5,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 15 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast premiera "Community" (NBC) zdobyła odpowiednio 3,74 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,6 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu.
O 20:30 "Millerów" (CBS) obejrzało 11,55 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Community" (NBC) zdobyło odpowiednio 3,03 i 1,2 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Crazy Ones" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 8,24 milionów widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Sean Saves the World" (NBC) zdobyło odpowiednio 2,77 i 0,8 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Dwóch i pół" (CBS) obejrzało 8,55 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "The Michael J. Fox Show" (NBC) zdobyło odpowiednio 2,52 i 0,8 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Elementary" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 8,92 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Parenthood" (NBC) zdobyło odpowiednio 3,99 i 1,3 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Assets" (ABC) obejrzało 3,78 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial miał najsłabiej oglądany debiut wśród dramatów "wielkiej 4" w tym sezonie.