Arek Tobiasz
| 13-11-2013, 14:51:41
Popularna osobowość YouTube Shane Dawson przenosi się do telewizji. NBC rozwija "Losin’ It", komedię z jednej kamery od Dawsona, twórczyni "Słowa na R" Darlene Hunt i producenta Willa Glucka.
Komedia o miejscu pracy, luźno oparta na życiowych doświadczeniach Dawsona, jest umiejscowiona na przedmieściach w centrum odchudzania, w którym następuje przewrót, kiedy jego osiągający najlepsze wyniki klient postanawia podzielić się swoją inspiracją stając się konsultantem w tym miejscu, aby tylko odkryć, że zostaje awansowany na stanowisko menadżera pod koniec swojego pierwszego dnia.
Hunt napisze historię z Dawsonem i jego produkcyjną partnerką Lauren Schnipper. Hunt, Dawson, Gluck i Richie Schwartz będa producentami wykonawczymi.
25-letni Dawson, jedna z najbardziej popularnych gwiazd na YouTube, ma 9 milionów obserwujących na trzech kanałach, pracował w centrum odchudzania Jenny Craig, wraz ze swoją matką i bratem, kiedy uruchomił swój pierwszy kanał na YouTube w 2008 roku. Ale wkrótce potem po dodaniu materiału wideo z tańcem na rurze nakręconym w biurze został od razu zwolniony, wraz z matką, bratem i kilkoma innymi współpracownikami, którzy pojawili się w materiale. Dawson również ma udaną osobistą historię związaną z odchudzaniem, tracąc 68 kilogramów po trudnym dzieciństwie z przemocą w domu i zastraszaniem w szkole.