Arek Tobiasz
| 24-10-2013, 23:37:23
"Słodkie kłamstewka" nadal królują w ABC Family, otrzymują wysokie wyniki oglądalności w swoim corocznym specjalnym halloweenowym odcinku. Pierwsza transmisja również dała mocny start spinoffowi serialu, "Ravenswood".
Gromadząc 3,18 miliona wszystkich widzów "Słodkie kłamstewka" zyskały w porównaniu z zeszłorocznym hallowenowym odcinkiem, który miał 2,8 miliona widzów. Godzina również dała rating 1.4 w grupie docelowej 18-49 lat, pokonując wszystkie programy kablówki oprócz "Synów anarchii". Skierowana do młodzieży stacja miała również rating 2.2 w grupie docelowej 18-34 lat. Wśród kobiet w młodszej grupie docelowej "Słodkie kłamstewka" miały rating 3.8.
W obu grupach docelowych 18-34 lat stacja zanotowała drugi największy wynik w historii, nie pokonując jedynie ostatniego letniego finału "Słodkich kłamstewek".
"Ravenswood" zadebiutowało z 2,1 milionem wszystkich widzów - co z łatwością dało serialowi najlepszą premierę w tym roku. ("Twisted" miało 1,2 miliona w marcu, a "Fosterowie" zadebiutowali z 1,4 milionem widzów).
Wśród kobiet w wieku 18-34 lat "Ravenswood" dało najlepszy wynik wśród kablówek w ciągu dwóch ostatnich lat, a także najlepszy wynik ABC Family, osiągając rating 2.3.
Spinoff również miał rating 0.9 w grupie docelowej 18-49 lat i rating 1.4 w grupie dorosłych 18-34 lat.